





se špičkovým designem, kde vše funguje
bezchybně na mobilních zařízeních i desktopu
identita značky v online
prostředích, šablony
s vyspělými marketingovými
funkcemi a nejnižšími náklady
konsolidace sociálních sítí,
zákaznická péče
konsolidace sociálních sítí,
zákaznická péče
přehledný nákup zboží,
integrace s účtem a sklady
programy pro věrné fanoušky
a zapojení partnerů akce
Rozpočet
digitálního marketingu
Web
E-mailing
YouTube
Google Ads
& S Klik
... a další
Sledujeme měřitelné výkony:
Prodané vstupenky
Prodaný merchandise
Prodané extras & VIP služby
Získaná partnerství
Zákaznická péče
Dodavatelsko-
odběratelské vztahy
Monitoring trhu
a konkurence
Reporting partnerům
a stakeholderům
Roční cyklus akce
Stanovení
rozpočtů a cílů
Strategie
a kreativa
Infrastruktura,
obsah a kampaně
Vyhodnocení
ročníku
V roce 2019 jsme přidali do digitální infrastruktury náš ticketing "Nejticket" a věrnostní klub. Hukvaldský Kryštof Kemp se stal historicky vůbec nejrychleji vyprodanou českou akcí, když 6.000 vstupenek zmizelo za 7 vteřin. Ticketing to oproti konkurenčnímu řešení nejen ustál bez spadnutí či zpomalení systému, ale také nabídl pokročilou práci s fanoušky (i těmi, na které se nedostalo).
Za použití vhodné teasovací kampaně a za využití top influencerů se podařilo v rekordně krátkém čase získat pozornost pro do té doby nepředstavitelný "velký festival youtuberů". Affiliate systém umožňuje bonusově odměňovat účinkující podle měřitelného zásahu jejich kampaní či podle přímých výsledků prodejů vstupenek a je přes něj realizovaná podstatná část prodejů akce.
Od roku 2009 systematicky budujeme věrnostní klub, který nyní čítá přes 110 tis. členů. Ambasadorský program "agentů" má přes 500 aktivních členů a ti se podílejí na podpůrných kampaních a organizačních úkolech. Tyto 2 kanály nyní tvoří více než polovinu všech prodaných vstupenek.
Založení a průběžná práce s digitálním fanklubem "TG Family" přinesla zásadní podíl na prodejích vstupenek eventu umělce "Marpo v O2 Areně", který se podařilo vyprodat měsíc před konáním akce. Prodej merchandise se zvýšil šestinásobně.
V roce 2019 jsme ke kompletní dodávce digitální infrastruktury (weby, administrační systémy pro vystavovatele, ticketing) byli požádání také o generální dodávku digitální kampaně. Intenzivní prací a schopnosti reagovat na vývoj v posledních dnech před akcí a v jejím průběhu akce se podařilo navýšit celkovou návštěvnost oproti průměru předchozích 3 ročníků o neuvěřitelných 120%.
Lukáš Dejl,
senior konzultant





Pro nejžádanější český festival dodáváme digitální řešení, web a ticketingový systém, který i přes enormní zátěž nepadá.
Detail projektuPostavili jsme značku, která pouze díky digitální kampani vyprodala první ročník a z akce se stal fenomenální festival.
už za 2 týdnyDlouhodobá práce s věrnostní fanoušků a vytvoření jedné velké digitální infrastruktury přineslo výsleky, o kterým se pořadatelům ani nesnilo.
BŘEZEN 2021Globální portál pro českou bezpečnostní jedničku, se kterým se uchází o klienty na 20 exportních trzích.
DUBEN 2021
It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English.

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English.

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English.